Materiały konferencyjne SEP 2018

8 Dodatkowo podczas przejazdu kolejki z napędem własnym wyrobisko może być dodatkowo oświetlane co powoduje zwiększenie stopnia bezpieczeństwa. 3. PODSUMOWANIE Powyżej przedstawione, proste a zarazem innowacyjne rozwiązanie proponowane przez firmę Becker-Warkop zostało opracowane jako rozwiązanie wynikające z konkretnych potrzeb naszych klientów. Daje ono nie tylko korzyści technologiczne i ekonomiczne w obszarze oświetlenia stacji osobowych i materiałowych ale również poprawia bezpieczeństwo załogi pracującej na trasie kolejki podwieszanej w momencie szczególnego zagrożenia czyli podczas przejazdu składu. Jest to jeden z przykładów współpracy firmy Becker-Warkop z naszymi klientami, którzy są dla nas inspiracją oraz partnerem. LITERATURA [1] Aneks nr 6 do Instrukcji(DTR) ciągnika podwieszanego typu KP-95 - dotyczy mobilnego oświetle- nia stacji osobowych i materiałowych [2] Karta katalogowa mobilnego oświetlenia [3] Aneks nr 6 Instrukcji obsługi(DTR)ciągnika podwieszonego typu KP-148 mobilnego świetlenia stacji kolejki KP-148- dotyczy mobilnego oświetlenia stacji osobowych i materiałowych [4] Instrukcja obsługi lampy typu ŚWIT-14/MOD firmy Elektrometal S.A. [5] Instrukcja obsługi lampy typu OLR-1-18/MOD firmy Elektrometal S.A.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3