Materiały konferencyjne SEP 2020

Wykres 3 Wyniki ankiety ocena lokomotywy LEA BM – wybór jednej cechy negatywnej Jak można zauważyć respondenci podczas badania w 65% nie dostrzegli wad lokomotywy LEA BM jednak dwa pozostały czynniki pokazują że lokomotywa LEA BM jest już wie- kowym rozwiązaniem które wpływ na komfort pracy poprzez niewygodne siedzisko (brak amortyzacji) oraz nieczytelność parametrów pracy, tj. prędkości ruchu lokomotywy oraz wskaźnika naładowania baterii. 1.2. Wykonywanie przeglądów i napraw lokomotyw 1.2.1. Podnośnik śrubowy PL/M – 3/II W celu zwiększenia bezpieczeństwa oraz poprawieniu komfortu pracy na potrzeby wykonywa- nia konserwacji, przeglądów oraz wymiany silników w lokomotywach LEA BM w 2013r. za- jezdnia lokomotyw została wyposażona w podnośniki śrubowe typu PL/M. Służą one do pod- niesienia lokomotywy (bez zamontowanej baterii) na żądaną wysokość oraz utrzymanie na niej. Podnośnik PL/M może być stosowany również do podniesienia innych typów lokomotyw jak również środków transportowych. Przeniesienie napędu podnośnika powodujący ruch od- bywa się poprzez układ samohamowny śruby i nakrętki dzięki czemu niewymagany jest dodat- kowe urządzenia zabezpieczające przed samoczynnym opadaniem. 1.2.2. Pomieszczenie postojowe demontażu baterii Zastosowanie pomieszczenia postojowego usprawniło prace przygotowawcze do przeglądu i napraw lokomotyw. Pomieszczenie postojowe wykorzystywane jest do demontażu/montażu

RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3