Materiały konferencyjne SEP 2020

Tablica 1. Parametry typoszeregu odrzwi obudowy ŁPSpN-V32/SxW proponowanego do stosowania na skrzyżowaniach prostych Nr odrzwi Nazwa odrzwi S g w mm W w mm Fu w m 2 Cst, Coc w mm mc w kg 1 ŁPSpN-V32/5,8x2,6 5800 (-50 ÷+50) 2600 14,1 Cst= 800, Coc= 600 do 800  20 456,7 2 ŁPSpN-V32/5,8x2,8 2800 15,3 469,8 3 ŁPSpN-V32/5,8x3,1 3100 17,1 489 4 ŁPSpN-V32/5,8x3,5 3500 19,5 514,7 5 ŁPSpN-V32/5,8x3,8 3800 21,3 534 6 ŁPSpN-V32/5,8x4,1 4100 23,1 553,2 7 ŁPSpN-V32/6,2x2,6 6200 (-50 ÷+50) 2600 15,1 Cst= 800, Coc= 600 do 800  20 468,7 8 ŁPSpN-V32/6,2x2,8 2800 16,4 481,8 9 ŁPSpN-V32/6,2x3,1 3100 18,3 501,2 10 ŁPSpN-V32/6,2x3,5 3500 21,2 526,8 11 ŁPSpN-V32/6,2x3,8 3800 23,1 546,2 12 ŁPSpN-V32/6,2x4,1 4100 24,9 565,4 13 ŁPSpN-V32/6,2x4,4 4400 26,9 584,6 14 ŁPSpN-V32/6,5x2,6 6500 (-50÷+50) 2600 15,8 Cst= 1000, Coc= 600 do 800  20 489,7 15 ŁPSpN-V32/6,5x2,8 2800 17,1 502,8 16 ŁPSpN-V32/6,5x3,1 3100 19,7 522,4 17 ŁPSpN-V32/6,5x3,5 3500 21,8 546,4 18 ŁPSpN-V32/6,5x3,8 3800 24,0 565,7 19 ŁPSpN-V32/6,5x4,1 4100 26,1 585 20 ŁPSpN-V32/6,5x4,4 4400 28,1 604,2 21 ŁPSpN-V32/6,85x2,8 6850 (-50÷+50) 2600 18,1 Cst= 1000, Coc= 600 do 800  20 512,4 22 ŁPSpN-V32/6,85x3,1 2800 20,2 532 23 ŁPSpN-V32/6,85x3,5 3100 23,0 557,8 24 ŁPSpN-V32/6,85x3,8 3500 25,1 574,2 25 ŁPSpN-V32/6,85x4,1 3800 27,2 593,5 26 ŁPSpN-V32/6,85x4,4 4100 29,3 612,7 27 ŁPSpN-V32/6,85x4,6 4400 30,7 625,5 Podstawowymi parametrami odrzwi podanymi w tablicy 2.1 są: S g – szerokość, odrzwi w świetle obudowy mierzona stropnicy prostej, W – wysokość odrzwi w świetle obudowy, Fu – przekrój użyteczny w świetle obudowy, Cst – długość zakładki łuku stropnicowego z stropnicą prostą mierzona w na złączach łuku, Coc – długość zakładki łuku stropnicowego z ociosowym mierzona na złączach łuków, L1 – całkowita długość łuku stropnicowego w osi obojętnej (  20mm), mc – masa całkowita odrzwi (bez strzemion). 3. OGÓLNA KONSTRUKCJA SKRZYŻOWANIA CHODNIKÓW WYKONYWANYCH W BIEGU Ogólną konstrukcję skrzyżowania wykonywanego w odrzwiach obudowy ŁPSpN przed- stawiono na rysunku 3. Na odcinku skrzyżowania są budowane odrzwi a obudowy ŁPSpN z wykonywaniem bezpośrednio w przodku przykotwienia prostek posadowionych na stojaku podporowym za pomocą dwóch kotwi strunowych. Dodatkową trzecią kotew buduje się po-

RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3