Materiały konferencyjne SEP 2021

Przenośnik taśmowy AW-15A: rok budowy 2021, moc jednostek napędowych 3x160kW, długość przenośnika 600m, konstrukcja napędu 4-bębnowa (widok stacji napędowej, okładzina bębna napędowego ciągnącego, okładzina bębna napędowego wybierającego). WNIOSKI: Z obserwacji pracy okładziny REMAGRIP wynika kilka spostrzeżeń eksploatacyjnych: 1. Nie zaobserwowano negatywnego wpływu złącz mechanicznych typu „UNILINK” na trwałość wykładziny. Przenośniki A-183 i C-2202 i L-920C z średnim dobowym czasem pracy przenośnika dochodzącym do 19 godzin były wyposażone w dużą liczbę złączy mechanicznych (A-183 w okresie wymiany taśmy miał ich aż 14). Rys. 3.1. Połączenie mechaniczne typu „UNILINK” Figure 3.1. Mechanical connection „UNILINK” type.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3