Materiały konferencyjne SEP 2022

Na przedmiotowym odcinku toru jezdnego zabudowano czujniki siły w łańcuchach zawiesi nośnych jak i odciągach bocznych stabilizujących trasę, oraz czujnik siły mierzący obciążenia wzdłużne. W sumie zastosowano 16 czujników, 6 na odciągach bocznych, 1 na obciążenie wzdłużne, 9 na pomiar sił w łańcuchach nośnych zawiesi. Rozmieszczenie czujników jak i ich dobór wynikał z doświadczeń zebranych w trakcie pomiarów wykonanych w 2017 r. w KWK Budryk. Fot. 3. Sposób zabudowy czujników w miejscu prowadzonych pomiarów Tor jezdny na odcinku pomiarowym wykonany został z „Podzespołów trasy jezdnej ZRP- 130” produkcji ZRP oraz zastosowano zawiesia nośne i odciągi boczne dostarczone przez STALPOL Sp. z o.o. Rys. 2. Przykładowy sposób zabudowy zawiesia S51 wraz z odciągami stabilizującymi

RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3