Materiały konferencyjne SEP 2022

12. PD PROFI ZMHP 4t 13. WHR - 1/N/52 Rys. 6. Konfiguracja zestawu transportowego z rozproszonymi jednostkami napędowo hamulcowymi Gdzie wykaz elementów zestawu kolejki podwieszanej stanowi: 1. DZ80 kabina CAB-VARIO 555kg 2. DZ80 - cierny równoległy NR36 20/36 641kg 3. DZ80 - jedn. pomocnicza z napędem NR36 4. DZ80 - część maszynowa 80 kW 5. WHR - 1/N/52 6. PD PROFI ZMHP 4t 7. PD PROFI ZMHP 4t 8. PD PROFI ZMHP 4t 9. PD PROFI ZMHP 4t 10. WHR - 1/N/52 11. DZ80 - cierny równoległy NR36 20/36 641kg 12. DZ80 - cierny równoległy NR36 20/36 641kg 13. DZ80 kabina CAB-VARIO 555kg Najtrudniejszym rodzajem transportu kolejkami podwieszonymi z napędem własnym jest transport sekcji obudowy zmechanizowanej w całości w trakcie zbrojenia czy likwidacji ściany. Wykorzystywane są do tego środki transportowe tzw. belki ciężkie. Często zdarza się że pojedyncze wózki w belce ciężkiej obciążają masą złącze szyny zbliżoną do 4000kg (uwzględniając masę własną belki). Przykładowy sposób zabudowy sekcji obudowy zmechanizowanej na belce wysokoobciążalnej przedstawia rysunek 7. Rys. 7. Transport sekcji obudowy zmechanizowanej Glinik-12/24-POz przy pomocy modułowego zestawu nośnego typu MZN 300 w konfiguracji MZN 300-230kN-h

RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3