Materiały konferencyjne SEP 2022
Przebieg pomiarów Do opracowania planu pomiarów przyjęto pewne założenia: Pierwszym z założeń było zabudowanie toru jezdnego o kącie nachylenia toru jezdnego innego w odniesieniu do poprzednich pomiarów, z uwagi na planowane hamowania z dużym obciążeniem wybrano kąt o mniejszym nachyleniu toru jezdnego. Drugim założeniem było aby zawiesia nośne były zabudowane w linii wzdłuż wyrobiska, a kąt odchylenia łańcucha w zawiesiu nośnym był pionie lub wg podziałki obudowy trafiał na łuk obudowy „pod górę”. Trzecim założeniem było sprawdzenie dwóch konfiguracji, konfiguracji ze skupionymi układami hamulcowymi jak i z rozporoszonymi układami hamulcowymi, i przejazdów z pustym zestawem jak i z załadowanym. Czwartym założeniem było przyjęcie każdorazowo jednej dla wszystkich pomiarów stałej prędkości najazdu na odcinek pomiarowy i wywołanie hamowania awaryjnego w wyznaczonych wcześniej punktach.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3