Materiały konferencyjne SEP 2023

9 PUNKT POMIAROWY 3 – BELKA 4 Pomiar przy użyciu 3szt. czujników: SRMS-02/G nr 3 – konwergencja pionowa SRMS-02/G nr 9 – konwergencja pionowa SRMS-02/G nr 10 – konwergencja pionowa Rys. 12. Czujniki SRMS-02/G nr 3, SRMS-02/G nr 9 i SRMS-02/G nr 10 w punkcie pomiaro- wym 3. Figure 12. Measuring sensor SRMS-02/G nr 3, SRMS-02/G nr 9 i SRMS-02/G nr 10 nr 8 at the point 3. Czujnik SRMS-02/G nr 3 zabudowany na belce 4 oraz czujnik SRMS-02/G nr 9 zabudowany na ociosie w rejonie belki 4 mierzyły konwergencję pionową. Z przeprowadzonej analizy danych wynika, że konwergencja pionowa chodnika w rejonie tej belki ulegała zmianom. Analizując charakter tychże zmian można domniemywać, że prawdopodobnie wynikają one ze znacznych ruchów szyny kolejowej, która była punktem odniesienia dla czujnika pomiarowego. Rys. 13 Wyniki pomiarów czujnika SRMS-02/G nr 3. Figure 13. Measurement results at the convergence measurement SRMS-02/G nr 3.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3