Materiały konferencyjne SEP 2024
7 Przykładowy rozkład naprężeń w odrzwiach obudowy przedstawiono na rysunku 3.5 i 3.6. Rys.3.5 Stan naprężenia w odrzwiach obudowy 14ŁP-V36 z przedłużoną prostką w I fazie wzmocnienia kotwiami strunowymi z podparciem stojaków przy obciążeniu liniowym równomiernym q = -95 kN/m plus siła skupiona P = 50 kN Rys. 3.6. Stan naprężenia w odrzwiach obudowyŁP14-V36 z przykotwieniem dla obciążenia liniowego równomiernego q = -108 kN/m z siłą skupioną P = -50 kN działające na odrzwia obudowy na skrzyżowaniu w kierunku przekopu do szybu III 4. OBUDOWA PRZEKOPU WYJAZDOWEGO Z SZYBU III Rozwiązanie konstrukcji obudowy dla przekopu wyjazdowego z szybu III na poziomie 1000 zaprojektowano w odrzwiach obudowy ŁPzm-V36/4/6,7x4,4 przedstawiono na rysunku 4.1 i 4.2. Obudowa jest wykonana z kształtownika V36 z stali S560W. Charakterystycznymi cechami konstrukcji są:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3