Materiały konferencyjne SEP 2025
Podejście do realizacji zadań (dla przykładowego Klienta) Ułożenie zadań w czasie ma przede wszystkim wskazać optymalny termin rozpoczęcia projektu celem dochowania wszelkich terminów składania raportów, ale także pokazania w których momentach będzie konieczność organizacji prac wewnątrz organizacji w zakresie przygotowania kolejnej edycji raportów ESG Pierwsze działania ukierunkowane są na przygotowaniu organizacji i podziale zadań, a także przekazania listy dokumentów, które powinny być dostarczone celem sprawnej realizacji części analitycznej. Dalsze działania toczą się równolegle w dwóch podstawowych strumieniach prac: • Cześć biznesowa koncentruje się na opracowaniu łańcucha wartości, identyfikacji wpływów, szans i ryzyk oraz ich ocena z perspektywy podwójnej istotności, zebraniu niezbędnych danych i informacji na potrzeby przygotowaniu część opisowej raportu ESG • Część ESG, która ma na celu zaprojektowanie środowiska raportowania na bazie zidentyfikowanych źródeł danych. W ramach tego projektowania, realizowane są niezbędne prace związane z zapewnieniem automatyzacji pozyskiwania informacji (prace programistyczne). Każdy projekt posiada przewidziany i ograniczony zasób godzin prac programistycznych do wykorzystania i wprowadzenia zmian w systemach, które mogą skutkować łatwiejszym zebraniem danych do raportu.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTcxNzA3