Główny Partner SEP

Program

Program XXVI SEP

Czytaj
Program XXVI SEP
Partnerzy i sponsorzy:
Efekty współpracy z Ivision.pl
Partnerzy medialni

Informacje dla uczestników

XXVI Szkoła Eksploatacji Podziemnej

XXVI Szkoła Eksploatacji Podziemnej jest organizowana w nowej formule i odbędzie się w dniach 22-24.02.2017 r. w Krakowie, w hotelu QUBUS, ul. Nadwiślańska 6.

Zgłoszenie i koszt uczestnictwa

Szczegółowy cennik uczestnictwa w XXVI SEP przedstawiony został w Formularzu zgłoszeniowym (do pobrania)

Prosimy o wypełnienie, wydrukowanie i przesłanie podpisanego Formularza zgłoszeniowego na adres szkola@min-pan.krakow.pl

UWAGA: W związku z zapełnieniem hotelu Qubus, od dnia 3.02.2017 r. zgłaszani uczestnicy kwaterowani będą w hotelu Galaxy (ul. Gęsia 22a, Kraków). Prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem Szkoły przed wysłaniem formularza rejestracyjnego. Uczestnicy zakwaterowani w hotelu Galaxy spożywają śniadania w tym hotelu, a pozostałe posiłki w hotelu Qubus. Hotel Galaxy położony jest ok. 900 m od hotelu Qubus. Organizatorzy zapewniają transport między hotelami.
Wszystkich uczestników zakwaterowanych w hotelu Galaxy prosimy o wcześniejsze przybycie do Hotelu Qubus (ul. Nadwiślańska 6) i rejestracji udziału w konferencji. Po zarejestrowaniu organizatorzy Szkoły Eksploatacji Podziemnej zapewniają Państwu transport do hotelu Galaxy (ul. Gęsia 22a).

W ramach opłaty konferencyjnej uczestnik XXVI SEP ma zagwarantowane

  • nocleg i wyżywienie
  • uczestnictwo w obradach i wydarzeniach towarzyszących
  • materiały konferencyjne XXVI SEP
  • wydawnictwa okolicznościowe

Ważne terminy

  • zgłaszanie tematów referatów – 15.12.2016 r. – aby zgłosić referat należy zarejestrować swoje konto użytkownika na naszej stronie a następnie po zalogowaniu skorzystać z formularza zgłoszeniowego online
  • przesłanie referatów – 15.01.2017 r.
  • normalna opłata konferencyjna – do 25.01.2017 r.
  • podwyższona opłata konferencyjna – po 25.01.2017 r.

Anulowanie uczestnictwa

Anulowanie uczestnictwa w Szkole Eksploatacji Podziemnej możliwe jest na następujących warunkach:

  • do 14 dni przed konferencją nie są pobierane żadne opłaty,
  • od 14 dni przed konferencją do dnia rozpoczęcia konferencji pobierana jest opłata w wysokości 50% kosztów zgłoszonego uczestnictwa,
  • po rozpoczęciu konferencji pobierana jest opłata w wysokości 100% kosztów zgłoszonego uczestnictwa.

Informacja o anulowaniu uczestnictwa powinna być zgłoszona telefonicznie lub  e-mailowo na adres szkola@min-pan.krakow.pl

Informacja dot. Parkowania

  • przy Hotelu Qubus obowiązuje strefa płatnego parkowania od godz. 10.00 – 20.00
  • Hotel Qubus posiada parking podziemny, rezerwacja parkingu i płatność we własnym zakresie
  • w Hotelu Galaxy również obowiązuje rezerwacja parkingu i płatność we własnym zakresie

 

Partnerzy: