Informacje dla uczestników
XXVII Szkoła Eksploatacji Podziemnej
XXVII Szkoła Eksploatacji Podziemnej odbędzie się w dniach 26-28.02.2018 r. w Krakowie, w hotelu QUBUS, ul. Nadwiślańska 6.
Zgłoszenie i koszt uczestnictwa
Szczegółowy cennik uczestnictwa w XXVII SEP przedstawiony został w Formularzu zgłoszeniowym (do pobrania).
UWAGA:
- W hotelu Qubus brak jest już wolnych pokoi! Od dnia 01.02.2018 r. pokoje dostępne są już tylko w hotelu Galaxy (ul. Gęsia 22a, Kraków).
- Nie ma już również możliwości zakwaterowania w hotelu Qubus od niedzieli czyli 25 lutego 2018 r.
- Osoby pragnące zarezerwować pokój prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem Szkoły przed wysłaniem formularza rejestracyjnego.
- Uczestnicy zakwaterowani w hotelu Galaxy spożywają śniadania w tym hotelu, a pozostałe posiłki w hotelu Qubus. Hotel Galaxy położony jest ok. 900 m od hotelu Qubus. Organizatorzy zapewniają transport między hotelami.
- Wszystkich uczestników zakwaterowanych w hotelu Galaxy prosimy o wcześniejsze przybycie do Hotelu Qubus (ul. Nadwiślańska 6) i rejestrację udziału w konferencji. Po zarejestrowaniu organizatorzy Szkoły Eksploatacji Podziemnej zapewniają Państwu transport do hotelu Galaxy (ul. Gęsia 22a).
W ramach opłaty konferencyjnej uczestnik XXVII SEP ma zagwarantowane
- nocleg i wyżywienie
- uczestnictwo w obradach i wydarzeniach towarzyszących
- materiały konferencyjne XXVII SEP
- wydawnictwa okolicznościowe
Ważne terminy
- zgłaszanie tematów referatów – 9.02.2018 r. – aby zgłosić referat należy zarejestrować swoje konto użytkownika na naszej stronie a następnie po zalogowaniu skorzystać z formularza zgłoszeniowego online
- przesłanie referatów – 9.02.2018 r.
- normalna opłata konferencyjna – do 25.01.2018 r.
- podwyższona opłata konferencyjna – po 25.01.2018 r.
Anulowanie uczestnictwa
Anulowanie uczestnictwa w Szkole Eksploatacji Podziemnej możliwe jest na następujących warunkach:
- do 14 dni przed konferencją nie są pobierane żadne opłaty,
- od 14 dni przed konferencją do dnia rozpoczęcia konferencji pobierana jest opłata w wysokości 50% kosztów zgłoszonego uczestnictwa,
- po rozpoczęciu konferencji pobierana jest opłata w wysokości 100% kosztów zgłoszonego uczestnictwa.
Informacja o anulowaniu uczestnictwa powinna być zgłoszona telefonicznie lub e-mailowo na adres szkola@min-pan.krakow.pl
Informacja dot. Parkowania
- przy Hotelu Qubus obowiązuje strefa płatnego parkowania od godz. 10.00 – 20.00
- Hotel Qubus posiada parking podziemny, rezerwacja parkingu i płatność we własnym zakresie