Informacje dla uczestników
XXVI Szkoła Eksploatacji Podziemnej
XXVI Szkoła Eksploatacji Podziemnej jest organizowana w nowej formule i odbędzie się w dniach 22-24.02.2017 r. w Krakowie, w hotelu QUBUS, ul. Nadwiślańska 6.
Zgłoszenie i koszt uczestnictwa
Szczegółowy cennik uczestnictwa w XXVI SEP przedstawiony został w Formularzu zgłoszeniowym (do pobrania)
Prosimy o wypełnienie, wydrukowanie i przesłanie podpisanego Formularza zgłoszeniowego na adres szkola@min-pan.krakow.pl
UWAGA: W związku z zapełnieniem hotelu Qubus, od dnia 3.02.2017 r. zgłaszani uczestnicy kwaterowani będą w hotelu Galaxy (ul. Gęsia 22a, Kraków). Prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem Szkoły przed wysłaniem formularza rejestracyjnego. Uczestnicy zakwaterowani w hotelu Galaxy spożywają śniadania w tym hotelu, a pozostałe posiłki w hotelu Qubus. Hotel Galaxy położony jest ok. 900 m od hotelu Qubus. Organizatorzy zapewniają transport między hotelami.
Wszystkich uczestników zakwaterowanych w hotelu Galaxy prosimy o wcześniejsze przybycie do Hotelu Qubus (ul. Nadwiślańska 6) i rejestracji udziału w konferencji. Po zarejestrowaniu organizatorzy Szkoły Eksploatacji Podziemnej zapewniają Państwu transport do hotelu Galaxy (ul. Gęsia 22a).
W ramach opłaty konferencyjnej uczestnik XXVI SEP ma zagwarantowane
- nocleg i wyżywienie
- uczestnictwo w obradach i wydarzeniach towarzyszących
- materiały konferencyjne XXVI SEP
- wydawnictwa okolicznościowe
Ważne terminy
- zgłaszanie tematów referatów – 15.12.2016 r. – aby zgłosić referat należy zarejestrować swoje konto użytkownika na naszej stronie a następnie po zalogowaniu skorzystać z formularza zgłoszeniowego online
- przesłanie referatów – 15.01.2017 r.
- normalna opłata konferencyjna – do 25.01.2017 r.
- podwyższona opłata konferencyjna – po 25.01.2017 r.
Anulowanie uczestnictwa
Anulowanie uczestnictwa w Szkole Eksploatacji Podziemnej możliwe jest na następujących warunkach:
- do 14 dni przed konferencją nie są pobierane żadne opłaty,
- od 14 dni przed konferencją do dnia rozpoczęcia konferencji pobierana jest opłata w wysokości 50% kosztów zgłoszonego uczestnictwa,
- po rozpoczęciu konferencji pobierana jest opłata w wysokości 100% kosztów zgłoszonego uczestnictwa.
Informacja o anulowaniu uczestnictwa powinna być zgłoszona telefonicznie lub e-mailowo na adres szkola@min-pan.krakow.pl
Informacja dot. Parkowania
- przy Hotelu Qubus obowiązuje strefa płatnego parkowania od godz. 10.00 – 20.00
- Hotel Qubus posiada parking podziemny, rezerwacja parkingu i płatność we własnym zakresie
- w Hotelu Galaxy również obowiązuje rezerwacja parkingu i płatność we własnym zakresie